fredag 27 april 2012

Vardagslyx!

Fredagskvällen bjuder (nåja, jag fick allt betala för det) på massor av trevligheter!

 Jag testar en ny tidning. Bolig pluss, en norsk tidning.

 Det var svår att välja bland alla färger men till slut föll valet på den här, Ocean drive.

 Färska kryddor som både doftar gott och ser fint ut är riktig vardagslyx!

 Loppisfyndad kanna får tjäna som kruka åt basilikan ett slag.

 Tomater på kvist är något extra!

 En ny smak. 
Jag äter i och för sig aldrig (i princip) chips men tyckte inte dessa gav något starkt intryck.  
Smakade inget speciellt.
Men de smakar såklart lite bättre i en fin skål.

Ett par krukor, kärlek på tråd, fick följa med hem.
Jag har ledsnat för länge sen på de torkade pärlhyacinterna som var där innan.
Pärlhyacinterna får åka ut i backen så hoppas jag på att de tittar upp nästa vår igen.
Krukorna har jag plastat in med vanlig plastfolie och sedan dragit runt ett litet tårtpapper och virat några varv med natursnöre.
Lätt som en plätt!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar