tisdag 17 april 2012

Att göra sig fin

Gick och kollade vad barnen pysslade med i morse när jag gjorde mig i ordning. Vi gör oss fina, sa Gabriel, vi ska åka till Pekås (värmländsk-lågpris-dagligvaruhandel som ligger ca 500 m hemifrån oss).


 Lite bling bling gör väl vem som helst lite extra snygg!


Idag blir det inga siffror på min löpning.
Det var nog inte alls meningen att jag skulle ge mig ut.
Först missade jag att klockan ringt så jag kom upp mycket senare än tänkt. Det blev bråttom bråttom innan Fredric skulle fara till jobbet. Jag var knappt vaken när jag stod träningsklädd i hallen.
När pulsklockan står på 7 minuter får jag syn på att jag lyckats stoppa klockan. Tusan också, det är ju den som ger mig kraften att gång på gång ge mig ut. Jag struntade i den och körde på som en tok uppför en LÅNG backe. Jag kände hur pulsen steg och steg för varje löpmeter. När jag ville ge upp bestämde jag mig för att fokusera på en vägskylt längst uppe där backen tog slut. Jag sprang dit. Jag fixade det!
Ibland kan det vara bra med lite överraskningar.

Ha en fin dag//Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar