fredag 6 april 2012

Uppe innan tuppen

I morse ringde klockan 5:00, det är galet tidigt, till och med för mig med småkids.
Det sköna är att man då slutar tidigt på jobbet också. Det gillar jag, då har jag ju hela dagen kvar till annat.
Annat, som idag blev lite handling sen direkt hem för ombyte. Åkte till en vän som fyller (28) år idag!! Hon fick ett tungt paket innehållande 4 stora betongbokstäver. Det blev en snabbvisit för sen behövde jag fara hem igen för att stoppa barnen i bilen och fara till föräldrarna för lite påskfirande där (med taco).

Här hemma, medan jag var på jobbet, fixade sambon och barnen till lite påskfint. De hade plockat in ris och satt i fjädrar och ägg, både köpta och egenpyntade, plockat fram lite höns och tuppar och strukit en duk! Älskart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar