torsdag 5 april 2012

Självdiciplin var ordet

Direkt efter jobbet idag åkte jag hem, klädde ut barnen till påskgubbar och åkte tillbaka till jobbet. Alla utklädda barn fick var sitt påskägg där idag och jag tyckte det kunde vara en lagom påskutflykt för mina kottar. De får nog vänta ett par år till med att gå påskparad genom kvarteren.
Såklart blev de lite uppskruvade av sockerkicken från godiset så det tog lite tid innan de slocknat för natten. Vi samlade oss i stora sängen och jag var på väg att slumra in flera gånger.
Jag som bestämde i tisdags att jag skulle köra ett intervallpass idag fick absolut inte somna. Åhh vad det var tungt att ta på sig träningskläderna och ge sig ut. Det fick bli en ordentlig diskussion med min hjärna men till slut så, 19:50 startade jag pulsklockan! Självdiciplin! YES!

Distans: 3,94 km
Tid: 26 min 45 sek
Hastighet: 6:47 min/km
Snittspuls: 154
Maxpuls: 179
Fettförbränningszon: 4:56 min
Konditionszon: 21:49 min
Kalorier: 246 kcal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar