fredag 13 april 2012

Härliga dag!

Idag är en härlig dag. (eller på riktigt igår men jag har ju inte gått och lagt mig än)
På många sätt.
Jag har jobbat 10 dagar i ett sträck.
  • Nu är jag ledig i tre dagar, kanske fyra till och med.
  • Jag var ute och sprang mitt pass i morse.
Ett intervallpass med jogg i tio minuter som uppvärmning följt av 4x2 min intervall och slutligen drygt tre minuter nedvärmning.

Distans: 3,99 km
Tid: 27 min 20 sek
Hastighet: 6:51 min/km
Snittspuls: 153
Maxpuls: 175
Fettförbränningszon: 2:59 min
Konditionszon: 24:21 min
Kalorier: 248 kcal

Jag springer inte så snabbt, jag vågar inte ta i riktigt än. Jag är rädd att känna nära-döden-upplevelsen. Men snart törs jag. Mitt första mål är att springa 5 km på max 25 minuter.

  • Inskolningen på Joel går galant. Han blev lämnad en kortis idag och kommer bli det imorgon också.
  • Jag har lunchat på egenplockad sallad från salladsbaren som är en nyhet på jobbet. VARDAGSLYX
  • Möttes av den här synen när jag klev in i vardagsrummet kl 19 när jag kom hem efter jobbet:

  • Solsken lös in så fint i vardagsrummet och de nya Mårbacka pelargonerna hade kommit på plats.
  • Fönstren i köket hann jag putsa på insidan tidigare i veckan och hemmet har fått sig lite nya blomster här och var så NU är det bara att du kommer VÅREN!














Jag lyckas inte få bilderna på den plats jag vill. Jag vet inte hur man gör. Vill någon lära mig tar jag tacksamt emot hjälpen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar