söndag 15 april 2012

Allt det goda på en gång!


Jag har kikat några gånger i butiken på den här chokladkakan.
Igår gjorde jag slag i saken och köpte den.
Jag smög ner och tog mig en ruta i väntan på att Gabriel skulle somna. Joel hade redan slocknat.
Mmmm vad god den var, precis in min smak. Seg, chokladig, söt, mandel och lite krispig.
ALLT DET GODA PÅ EN GÅNG!
Men det blev inte mer än den biten, jag slocknade visst jag också, innan klockan åtta. Så inatt har jag sovit som en bebis.



Strax innan halv åtta begav jag mig ut på min 16 minuter runda.

Distans: 2,35 km
Tid: 16 min 16 sek
Hastighet: 6:55 min/km
Snittspuls: 159
Maxpuls: 180
Fettförbränningszon: 1:05 min
Konditionszon: 15:11 min
Kalorier: 158 kcal

Nu dusch sen ska jag träffa en vän och gå på promenad med henne. Det är en sån där vän som man träffar alldeles för lite.


Ni får lite mer blogginlägg senare.
Det jag somnade ifrån igår!

Vi hörs! //Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar