söndag 13 januari 2013

Sexpack på sex veckor




Nu är jag på gång igen.
På gång med en ny utmaning.
Känner mig någorlunda inkörd på jobbet med nytt schema, heltid och allt vad det innebär.
Tror jag ska klara att fokusera på det här.

SEXPACK PÅ 6 VECKOR!

Nåja, jag ska vara realistisk nog att förstå att jag förmodligen inte kommer att få se ett sexpack på min mage på den tiden men åtminstone en snyggt tränad mage (med lite överflödigt skinn).

Schemaupplägget påminner lite om fitnessfighten som var med i fitness magazine i våras. Jag har då och då känt lite att jag saknat den kosten och träningen även om jag hoppade av efter drygt halva tiden. Den här utmaningen är på ytterligare 2 veckor men det skrämmer mig inte.
Sånt här är kul och man lär sig alltid något nytt på vägen.

NÅGON MER SOM HÄNGER PÅ?!




Programmet finns med i senaste numret av tidningen I form nr 2/2013




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar