tisdag 17 juli 2012

Semesterspontan


Åh vad jag gillar det här med semester.
Nu har mitt riktiga jag kommit i fatt.
Spontana, kreativa jag.
Jag struntar i att jag har ungefär tjugosju andra små projekt jag behöver göra.
Just i eftermiddag var det gräva rabatt som föll mig in.
Skulle bara gå ut och vattna blommorna och insåg att de inte alls trivs i krukorna så för att ge dom lite bättre livsvillkor ville jag ge dom en rabatt!


Imorse stack ungarna och jag iväg till stranden. Lovar att vi var ensamma där. Phuu så kallt det var men det blev en trevlig lekstund i vattenbrynet ändå. Jag hade glömt hur kul det är att bygga sandslott och hur irriterande det är när vattnet sveper in och drar med sig ett sjok av sand.



Pssssst, glöm för allt i världen
inte att njuta av de sista
färska jordgubbarna!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar