torsdag 18 maj 2017

Fruktbröllop

Caesarsallad

Barnen ville göra fint med blommor.

Göteborgs diamant

18 MAJ 2017

HOME IS WHEREVER I AM WITH YOU


Fyra år har hunnit gå sedan vi gifte oss.
En vecka efter skulle vi få veta att Elin låg i min mage.
Nu är det tre veckor kvar innan nästa goding tittar ut.
Fyra år är fruktbröllop.
Varje år ger vi varandra något på temat.
Jag tyckte att vi saknade ett päronträd i trädgården så det valde jag att ge bort.
För att få det mer personligt sågade jag ett hjärta i tryckat virke och stämplade in en text.
Själv fick jag en påse Brio frukt och en fruxo.
Han tycker tydligen att jag behöver gödas ytterligare!

Till middag gjorde jag caesarsallad med kyckling och avocado.
Till dessert blev det piggelin eller glassbåt.
Klart man ska göra det enkelt för sig!

Idag slog sommarvärmen till rejält.
24 grader.
Inget jag gillar alls just nu.
Och i och med värmen så visar det sig att ac:n inte funkar i bilen vi köpte i vintras.
Vi frågade särskilt om det, innan köp.
Nu hoppas vi att bilföretaget tar ansvar för det.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar