söndag 3 maj 2015

Husets gång - framsidan
















Då och då visar jag er lite bilder från vårt hus.
Hur det såg ut när vi köpte det och hur det sett ut under tiden och hur det ser ut idag.
Som intresserad husägare hittar man ständigt nya projekt att ge sig i kast med.
Jag märker att man glömmer fort vad man gjort och hur det faktiskt såg ut så jag är väldigt glad att jag tagit ganska mycket bilder på vägen.

Jag blir faktiskt lite rädd för vad vi köpte.
Vilket projekt vi köpte.
Och även om vi visste det så visste vi inte så mycket.
Nu idag kan jag lite förstå de som skeptiskt rynkade pannan.
Men det har ju gått bra.
Det var faktiskt dörrknackaren i form att ett lejon som sa att det här skulle bli vårt.
Jag är lejon i stjärntecken!

Mycket har vi att göra än och faktum är att jag aldrig kommer att få huset som jag vill ha det.
Det kostar både för mycket tid och pengar.
Men näst på tur är iallafall två nya fönster uppe på gaveln och en ommålning där och på entrén.
Projekt som Fredric får dola med som föräldraledig.
Fönstren tar vi dock hjälp med från GT-bygg, samma som gjorde utbygget och lite annat.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar