söndag 2 februari 2014

UPDATE



Tänk så dagarna börjar rulla på igen så fort bebisen kommit ut.
Idag är hon hela nio dygn.
Det är inte värst länge men ändå har jag glömt hur livet var utan henne.
Så självklar från första stund.
Så självklar sedan strecket på stickan.
Bilderna tog jag i fredags när hon var en vecka.
Firade med lite extra fina kläder, bara för att det är såå kul!

Hon är så himla lugn och nöjd hela tiden.
Det har hon varit sedan start.
Men så fick hon ju gulsot och det kan de bli slöa av och tänkte att det nog var anledningen.
Nu är ju den borta, bara lite gul färg kvar, men hon är fortsatt coollugn.
Bara blöjan är torr, magen mätt & belåten, och lite lagom med närhet så är allt tydligen frid och fröjd.

Tur det.
Har hunnit med två ordentliga mjölkstockningar redan.
Hoppas det inte blir mer nu.
Med Joel hade jag massor de första sex veckorna.
Tror jag ska ta ett separat inlägg om enbart mjölkstockning för att dela med mig av mina erfarenheter.

Nu hoppas jag på att det släpper ordentligt så jag kan bege mig ut på en efterlängtad barnvagnspromenad.
Det är verkligen på tiden!



Trevlig ny vecka på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar