torsdag 19 februari 2015

Hur går det



Det gick alldeles utmärkt att göra en fitnessfightengodkänd köttfärssås också!
Min man fick i uppgift att göra en med enbart vatten och lite maizenaredning men han var smart och tog kvarg istället tillsammans med vatten.
Den innehåller även kidneybönor och kikärter.
Den blev toppengod!
Smakade jättegott med något mer grytigt eftersom den mesta maten i fitnessfughten är väldigt ren och uppdelad.

Men hur går det då?
Jo jag har känt mig lite ängslig senaste dagarna.
Jag har tränat på och skött kosten men det har inte hänt något mer på vågen och måttbandet. Ett hekto upp faktiskt imorse. Så jag chattade lite i förmiddags med dom på world of shape. De tyckte att jag fått bra resultat hittills och att jag ska köra på bara och inte mäta och tänka så mycket.
Jag vet ju det men vill ju liksom se resultat hela tiden, blir så ivrig men det är väl bara att vänta då.
Bara 9 dagar kvar.
Tänk att det gått så enkelt ändå!

Om jag bortser från mått så känner jag mig piggare.
Bålen känns stabilare.
Jag känner mig lättare och mindre.
Lårmusklerna börjar kännas igen.
Älskar att äta så mycket grönsaker.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar