måndag 16 februari 2015

Bloglovin´ Bloggare eller ej



Ni har väl koll på Bloglovin´?
Oavsett om ni har det eller ej så kan jag verkligen rekommendera att skaffa det.
Oavsett om du själv bloggar eller ej så kan du använda det.
Nyligen är appen uppdaterad så nu är det ännu enklare att spara favoritinlägg.
Jag har använt mig av Bloglovin´i några år nu för att följa mina favoritbloggar och när jag skaffade min iPhone för två år sedan hämtade jag hem appen direkt som är kostnadsfri.

När jag får en stund över som jag vill ägna åt att läsa bloggar så är det supersmidigt att gå in där och bläddra igenom min lista.
Lätt att få tips om nya bloggar att följa och lätt att söka efter bloggar du vill följa.

Tipsar såklart om att följa min blogg!
Klicka på bilden med mig så kommer du till sidan.
Bara att klicka på följ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar