fredag 17 januari 2014

Sista veckan...

V.40 (39+0)


...hoppas jag!
Det är inte så kul att vara gravid längre.
Hepatos klåda är inte att leka med.
Som det ser ut nu börjar det klia redan kl 17 och fortsätter ända till kl 9.
Värdet är inte farligt högt för bebisen, än, tack och lov och hinner förhoppningsvis inte bli det heller.
Jag har fått piller mot klådan.
Igår hjälpte det att ta bort toppen av klådan iallafall.
Alltid något!
Men det verkar som jag sover bra på den för jag vaknar inte lika mycket men kan inte påstå att jag känner mig utsövd ändå. Sover väl någon typ av falsk sömn kanske.

Annars är det väl mest foglossningen som är jobbig nu.
Slog till rätt bra för några dagar sedan.
Jag tippar på att det är för att hon ligger så långt ner och är beredd.
Det känns som förlossningen kommer gå i rasande fart när den väl kör igång.
Men så är det ju tredje barnet också.


Kom igen nu, hejja hejja!
Du tog dig ju in hur lätt som helst så se nu till att komma ut lika lätt också.
Gärna igår.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar