fredag 24 januari 2014

40 weeks



Japp, idag har jag spenderat 40 veckor med lilltösa i magen.

OCH

det bästa är att hon verkar vilja titta ut just idag med.
På BERÄKNAD DAG!

Vaknade vid kl 4 någonting och gick upp för att kissa.
Gick och lade mig igen men märkte att jag bara vaknade till hela tiden av att det gjorde ont längst ner i magen.
Till slut i slummerdimman började jag inse att det var värkar jag kände för magen var ju stenhård och obekväm samtidigt varje gång.
Vid sextiden gick jag upp igen för jag kände att kroppen ville börja rensa sig och till min stora lycka kommer det (VARNING) blodigt slem på pappret.

JIPPI!

Sen har värkarna fortsatt rätt regelbundet var 3:e minut.

Har tagit en dusch och fixat lite annat smått o gott.
Nu frukost och sen samtal till förlossningen så de vet att jag antagligen/förhoppningsvis kommer in idag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar