fredag 11 maj 2012

Städhjälp


Igår kväll när jag kom hem från jobbet ville inte Gabriel sova längre. Medan jag åt min mat så ville han att jag skulle ta fram fönsterskrapan och han plockade fram resten, så satte han igång och putsade fönstret. Ja då är det banne mig skitigt när även Gabriel tycker att det är på tiden!

Sen var det uppenbarligen dax för lite träning. Inte helt enkelt att nå men det går. Han har kört på den en stund idag också. Han blir visst påverkad/inspirerad av mig, ha ha.
Efter min egen träningstimme smaskade jag i mig den här portionen med kvarg, hallon och kanel. Det var faktiskt riktigt gott men det var viktigt att få med ett hallon på varje sked.





Pssst... Det var meningen att jag skulle gjort det här inlägget igår kväll men jag somnade i soffan. OOpps, det var inte igår det hände.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar