torsdag 17 maj 2012

Pyttsan

Pyttsan fick jag.
Jag som skulle väga och mäta mig i morse.
Jag försov mig såklart.
Vet inte när jag gjorde det senast men prick 7:00 stämplade jag in så det gick ju bra ändå.
Tur att det var röd dag så barnen inte skulle till förskola.
Ja så som ni säkert förstår så fanns det inte en chans i världen att jag hunnit kontrollera mina mått.
Så nytt försök imorgon.

Dagens fitnessfighten middag blev
Lax med örtigt ris och keso.
Supergott.

Vill du testa?

Lax med örtigt ris och keso

1 port.


150 g laxfilé (krydda som du vill och in i ugnen)
70 g kokt ris med örter (jag tog frysta)
50 g minikeso
100g blandade grönsaker

Enklaste och godaste!

När jag ätit en stund hackade jag ner laxen i småbitar och blandade ihop med keso och ris så det bara var att sleva in med gaffeln. 
Det var också gott, blev som en saftig pytt.




Pssst, var du inte med från början och undrar vad den här fitnessfighten är för något jag håller på med så kika HÄR!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar