onsdag 16 maj 2012

Nylöpt

Det var väldigt motigt att ge sig ut på löprunda ikväll men det var en härlig känsla att snöra på sig dessa dojjor igen för det var ett bra tag sen nu. Jag bara älskar dom så som man kan älska ett par skor!
Jag hade bestämt att det skulle bli 5km idag trots det långa uppehållet och det gick rätt ok. Jag löpte på med ett jämnt tempo genom hela rundan trots motvind och lång uppförsbacke.
Nu när jag la in träningsdatan på jogg.se och jämförde med tidigare rundor så hade jag ändå rätt mycket bättre tid. Endast de gånger jag sprungit 2-3 km hade jag bättre eller liknande tid.
Glad blev jag åt det!


Distans: 4,96 km
Tid: 32 min 45 sek
Hastighet: 6:36 min/km
Snittspuls: 160
Maxpuls: 173
Fettförbränningszon: 0:39 min
Konditionszon: 31:46 min
Kalorier: 318 kcal



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar