onsdag 16 maj 2012

Får man ändra sig??


Alltså, de här tio dagarna har varit väldigt upp och ner i motivationen skulle jag vilja säga.
Det beror främst på att jag inte vare sig ser eller känner resultat.
Jag känner mig inte smalare, jag ser inte smalare ut och är inte piggare.
Men nu ikväll var verkligen droppen.
Visst kan magen vara lite uppsvälld på kvällarna men aldrig så som ikväll.


Jag som sagt att jag inte ska väga och mäta mig fören fighten är över kommer ändå att göra det imorgon.
Är det ok?
Ja det är det banne mig.
Jag är en väldigt sund människa ändå och jag har lärt mig lite nytt av det här så har jag inte det minsta resultat imorgon så bryter jag.

FAN

Det känns hemskt men samtidigt så finns det ingen mening enligt mig att fortsätta med något som kräver mycket ansträngning från min sida men inte ger något tillbaka.
Tio dagar kan tyckas kort för att märka resultat men det tycker inte jag med tanke på kost och träning.
STOPPA MIG NU om jag har fel så kör jag kanske på ändå!!



2 kommentarer:

  1. Alltså..istället för att väga dig kanske du hellre ska mäta dig? Jag har ju en känsla av att med den träning som FF är så kanske risken är snarare att du gått upp i muskelvikt och då blir du nog bara besviken om du väger dig. Kan du stå ut så gör det. Därmot kan du ju mäta dig var eller varannan vecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer både väga och mäta mig. Jag vill veta helt enkelt. På tio dagar hinner man inte gå upp värst mycket i muskelvikt så vågen bör ändå visa ner tycker jag. Det blir intressant att se vad som hänt ;)

      Radera