fredag 18 maj 2012

Hur gör jag?

Jag kommer att köra klart fitnessfighten. Jag har inte fått några fantastiska resultat och inte heller några resultat jag inte kunnat uppnå genom att bara träna sunt och äta sunt. Men ändå, det är resultat i rätt riktning. Därför väljer jag att slutföra utmaningen jag gav mig.

Såhär såg det ut för mig i morse efter 11 dagars fight.

Vikt: -1,2 kg
Buk: -1,5 cm
Midja: -2,5 cm
Byst: -1,5 cm
Stuss: -1 cm
Lår: -1 cm

På jobbet firade vi Camilla som fyller jämnt så då deltog jag i kalaset med att äta en cupcake!!

Men den sprang jag bort nu ikväll. Satans så jobbigt det var. Man ska inte springa två dagar i rad. Det blev en del terräng som innebär tätare stegsättning men inte mindre jobbigt för det.

Distans: 3,33 km
Tid: 21 min 40 sek
Hastighet: 6:30 min/km
Snittspuls: 160
Maxpuls: 174
Fettförbränningszon: 0:40 min
Konditionszon: 21:00 min
Kalorier: 212 kcal


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar