söndag 30 september 2012

Nytt snyggt i sovrummet

Brun sliten hattask från loppis för länge sen, likaså den lilla ljuslyktan.

Fin gammal bibel och psalmbok i svart inköpta för länge sen på loppis

Svarta böcker och lyktor från loppis. Spetsgardiner från Ikea och volanggardiner från Jotex.

Lampan är det senaste loppisfyndet för endast en Selma. Vit kruka från coop.

Det fina hjärtat böjde Fredric till mig av en torkställningspinne som gått av. Återvinning och kreativitet kallas det!


Värmland i mitt hjärta. Tavla med Skogsstjärna och ram från loppis.


Jag bjuder på lite pics från sovrummet en seg söndag som denna.
Jag degar ännu i morgonrocken.
Tog sovmorgon till efter nio. Nåja, vaken var jag ju ett antal gånger innan men jag gick upp först då.
Nu- Bäst att hoppa i Maxikläderna för att jobba mina sista sex timmar
Imorgon- Hoppa i Kronhallenkläderna och jobba mina första timmar på nya jobbet med frukt- och grönt!



.....den svarta väggen målade jag för några år sedan. Målade rakt på en gammelrosa tapet med stora medaljonger som numera syns igenom. Snyggt oväntat!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar