onsdag 26 september 2012

Det är i köket jag är


Kolla in den här läckra. En gammal bärplockare i plåt sen minst femtio år tillbaka.

Hittade någon typ av ägghållare på senaste loppisrundan. Rätt sliten look för att tas hem!

Kolla in korken bara!!!


Har ändrat om lite på pynthyllan i köket till lite mer pastell-blå-fräscht. Skönt att ha städat bort det röda. Men nu är det bara ett par månader kvar så åker det fram igen. Tror jag, man vet aldrig med mig. Jag kanske får för mig att ha en pastellig jul eller en jul i bara grönt och naturfärger. Eller kanske svart. Den som håller koll kommer få se!!
Bärplockaren fick jag av mormor. Tänk vilken tur jag har. Det var kärlek direkt. Tur hon hade två.
Den stora glasburken hittade jag nyligen på en loppis. Den var så sliten och fin för endast 15:-. Det kan man ju inte bara ignorera!

Annars har jag hållit till på jobbet idag, sen träning och efter det KÖKET. Nja inte så mycket. Lusten och orken finns inte riktigt men jag håller på att förbereda till avtackningstårtan till jobbet. Får se vilket resultat jag ror i land.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar