måndag 13 augusti 2012

Tekniken är inte med oss

Det blir ett bildfritt inlägg idag.
Råkade krossa skärmen på kameran förut i bagageluckan när jag packade in barnen. De är med mormor och morfar till berget på utflykt.
Kameran ramlade bara ur fickan hela tiden och jag vill inte att Joel tar den så jag la den på biltaket och innan jag hann stoppa mig så krossades skärmen när jag öppnade bagageluckan. Jag tror att den fungerar att ta kort med ändå fast man ser inget. Joel fick iallafall ta med sig kameran nu!

Tog lite bilder med mobilen på de mumsiga bären jag fick med mig från skogen under joggingrundan. Det är Fredrics mobil för båda mina senaste har gått sönder. Har man  en vild unge som man låter låna tekniken så får man skylla sig själv lite va?
Hur som helst så hittar jag inte kabeln till telefonen så jag får över bilderna.
Som ni ser så har vi absolut inte senaste tekniken där man fotar med mobilen och efter ett par knapptryckningar så ligger den på nätet.

Jag väntar på en ny telefon förvisso. En samsung galaxy gio. Det billigaste 3 hade. Då får jag lite fri surf och en del nytt att lära.
Ska även lära mig att inte låna ut den till Joel.

Det dröjer nog inte värst länge innan datorn lägger av heller. Den är ju ändå 4 år nu. Händer titt som tätt att den blir överhettad och slår av sig själv. Så numer står den uppställd på ett par stenar för att få luft!

Min pulsklocka har jag inte hittat än heller. Vet inte ens vart jag ska leta. Inte lätt när det inte är man själv som hittat ett sånt fyndigt ställe att stoppa undan den på. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar