torsdag 2 augusti 2012

MIN DAG






Min födelsedag.
På dagen idag för hela 28 år sedan såg jag solen för första gången!
Ja solen, den strilade så fint genom trädkronorna
när jag var ute på en joggingrunda i morse.
Temperaturen var alldeles lagom.
Jag har fått en extra extra stor teckning av barnen
och ett extra fint armband av Fredric.
Och flera andra fina fina presenter.
En dag med extra allt!


Tårtan är svartvinbärsmousse med spegel på kolapajbotten.
Receptet var inte som det borde.
Jag har gjort den en gång till nu som ska bjudas på jobbet imorgon.
Blev den bra så lägger jag ut ett uppdaterat recept på den då.
Håll till godo.




Någon rapport av joggrundan blir det inte
då någon lagt pulsklockan på något väldigt
briljant ställe men någon gång
kommer den väl fram.

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar