måndag 18 augusti 2014

Skara sommarland







För tredje året i rad begav vi oss, i förra veckan, iväg till Skara Sommarland med barnen.
Barnen uppskattar det väldigt mycket men jag upplevde i år att de båda hamnade lite mittemellan.
Gabriel kändes lite för stor för flera saker men var ändå för liten för nästa steg. En del attraktioner fungerade med vuxen. Problemet är att Fredric inte vill åka alls och jag blir jättedålig av dessa snurrande karuseller som det ofta är för de mindre. Jag åkte ändå några sådana men fy vad dålig jag blev. Det tog minst ett par timmar innan jag började må bättre igen.
Joel och jag åkte några rodeotjurar och fast han uppfyllde längdkravet så var han på tok för liten för den. Fruktansvärt. Kanske borde jag skicka ett mejl till parken om det?!
Det hade nog till och med varit på gränsen att Gabriel fixat den och då är han ett antal kilo tyngre och centimetrar längre.

Tror jag ska börja tjata om att åka till Liseberg nästa år istället!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar