söndag 3 augusti 2014

Min 30 årsdag!


Mat i massor, hade räckt till lika många gäster till.

Tårtan som blev lite väl karibisk i utseende.

Saftig choklad- & apelsintårta. Recept från Roy Fares.


Presenttårta från mina bröder...

...som var fejk. Ett microlock med surprice. Bättre än ett kinderägg!


Foto Anna Holm


Äntligen 30!
Ne då, strunt samma faktiskt.
Livet blir ju bara roligare och roligare.

Jag hade turen att fylla på en lördag i år så då ställde jag till med kalas på självaste dagen D.
Och vad uppvaktad jag blev.
Så många fina och bra presenter.

Hur bra blev inte vädret då.
TOPP.
Solen sken lite lagom den nästan 30 gradiga eftermiddagen så det blev trädgårdskalas.
Jag älskar vårt hus och trädgård som tillåter kalasande för närmre 40 personer utan problem.


Imorgon går startskottet för utbygge av huset.
De börjar med att dränera runt källaren för att sedan bygga ut det som ska bli Fredrics och mitt sovrum så även lilla Elin kan få ett eget rum.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar