tisdag 12 augusti 2014

Namnbyte

Jag byter namn på bloggen.

Jag ville från början att den skulle heta Livet på gatan som ingen visste var den låg.
Men det gick inte att få det i ett stycke så det ser först ut som bloggen bara heter Livet på gatan.
Anledningen till valet av namn var för att "ingen" vet var denna gatan ligger trots att man bott alla år i Degerfors.
Min man är uppväxt några gator bort men hade ingen aning om den här gatan han heller fören vi såg huset som var till salu och åkte hit på koll.

Eftersom bloggadressen är hojdgrand så känns det mer rimligt att även bloggen heter så.
Dessutom visar eniro att det bara är vår gata i Sverige som heter Höjdgränd.


Från och med nu får den heta HÖJDGRÄND

Och i och med det kommer jag att pyssla runt lite här men jag kan inget så det kan ju bli lite hur som!
Ge mig gärna tips på vägen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar