fredag 6 juni 2014

Nationaldagen








Vilken dag!
Fint och varmt väder kom tillbaka.
Jag började dagen med en joggingrunda och den var så galet jobbig.
Hade tänkt mig ta milen idag med stannade på 7,5 km.
Men jag är nöjd.
Bara att ge sig på det igen.

Sen har jag Gabriel och Joel varit utbjudna till Strandkanten av mina föräldrar.
En fika på gamla pumphuset blev det också.

Bilderna är från sovrummet som jag lull lullade om lite i för några dagar sedan.
Det var på tiden.
Älskar egentligen att pyssla runt men det blir liksom aldrig av längre.
Tog bort lite tunga prylar och gav plats åt lite mer luft.
Loppisfyndade spegeln fick ta plats på spiken och ge ytterligare lite rymd.
Mäkta skönt!

Om några månader blir det istället barnrum där och Fredric och jag flyttar ner till ett nytt.
Snart så ska det byggas ut och det blir då vårt sovrum.
Då får alla tre barnen ett varsitt sovrum på övervåningen samt ett stort allrum.
Där kan de hänga skönt i många år framöver och Fredric och jag kan få det lite avskilt.
Elin bor dock kvar hos oss ett antal månader till men skönt att kunna lägga hennes saker någonstans och fixa fint med alla fina presenter hon fick när hon döptes.




Hoppas ni alla haft en fin dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar