måndag 25 juni 2012

Olika godingar





Lilla lillplutt ville, som oftast inte, ta på sig kläder. Eftersom vi inte har bråttom så fick det bli några försök. Tills han hämtade sin pyjamasdress och ville ta på sig den. Tur att jag köpte en bodysuit för ett tag sen som han älskar.

SÅ

Nu blev han klädd utan protester!

Gabriel fick en likadan men har ännu inte velat ta på sig den.
De två är verkligen inte lika någonstans men ändå lika underbara!!

Hela förra veckan ställde jag kl på 6 bara för att ge mig ut på en liten löprunda innan det är dags för Fredric att bege sig till jobb. Varje dag snoozade jag så att det blev för sent.
I morse gick det vägen. Gäspande & stel snörade jag på mig skorna och begav mig ut i blåst och regn. Inte en kotte syntes till.

Distans: 1,68 km
Tid: 9 min 9 sek
Hastighet: 5:27 min/km
Snittspuls: 160
Maxpuls: 180
Fettförbränningszon: 0:24 min
Konditionszon: 8:45 min
Kalorier: 88 kcal

Kolla tiden!! Jag som nästan inte springer längre, nu har jag inte sprungit sen vårruset. 5 minutaren är inom räckhåll känner jag. Senast jag sprang den här rundan hade jag en snittid på 6:35min/km.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar