tisdag 12 juni 2012

En dag i spontanitetens tecken!





Stack till Örebro lite halvt planerat igår efter jobbet för lite shopping.
Väl där blev det ett spontanbesök hos en vän!

OCH

där såg jag på en fotbollsmatch!!
Jag som aldrig tittar på fotboll.
Jag lyckades till och med slängas in i känslan att jag ställde mig upp och vrålade JA när Sverige gjorde mål.
Hur gick det till liksom?
Åå så kassa de var.
De måste haft bly i dubbarna eller något.
Så mycket mer känsla blev det inte den kvällen.
Jag kunde iallafall skratta gott åt vännen som var som skogstokig, ha ha!!




Pssst...Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag faktiskt tittade på en match.
Jag kommer nog till och med titta på de andra två.
Jag har ju till och med tagit reda på att de spelar på fredag och tisdag 20:45!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar