onsdag 1 juli 2015

Målet är nära!

http://vansbrosimningen.se/


Nu är det nära och jag börjar bli lite pirrig.
Har ju bara simmat 1500 meter inomhus i bassäng tidigt i våras en gång.
Och så några meter i våtdräkten i Möckeln.
Borde jag har simmat mer?
Jo det är klart.
Klarar jag mig på det jag gjort?
Tveksamt men nu är det för sent. Det får gå helt enkelt.
Det har ju blivit lite värme i vattnet åtminstone så nu känns det rimligt att jag överlever iallafall.
Tur med vädret på själva tävlingsdagen verkar vi ha med.

Hur som helst så bara ska det gå vägen.
Jag har ju gjort min halvklassiker då.
Målet med den var att komma i form efter alla barn.
Har dock inte lyckats med det men jag har ändå tränat mer och mer varierat än om jag inte skulle haft de här målen.
Men det är bara att fortsätta.
Jag har lite på G i september.
Och i Februari startar jag upp till att göra en svensk klassiker.
Och så blir det revansch på göteborgsvarvet i maj. Under två timmar är det som gäller då!

Mycket kul på gång.
Häng gärna på!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar