tisdag 23 juni 2015

Lovely dresses - lovely day



Min lediga tisdag blev en riktigt fin tisdag.
Solen har lyst utan nämnvärt många skrymmande moln.
Startade dagen med en liten joggingrunda innan frukost. Det skulle bli en lugn på 4-5 km men så blev jag sugen på att ta mig upp för skidbacken och in i skogen så det blev istället en rätt så flåsig runda på 3,6 km.
Veckohandlingen avklarades på förmiddagen också.
Sedan tog jag barnen med mig på en snabbtur till Örebro så nu har jag även införskaffat simglasögon och badmössa inför Vansbrosimmet.
Väl hemma igen blev det en sen lunch och sedan besök av mina föräldrar.
De hade med sig de här fina klänningarna.
Mamma köpte dom av någon som köpt dom på next. Det var verkligen fin kvalitet på dom. Jag har funderat på att beställa därifrån förr men aldrig blivit av. Kanske kan det bli så snart ändå.

Vi fikade jordgubbs- & melonsallad med vaniljglass, sommar så det förslår.
Vi fikade pariserkaka som Fredric fått som tack för att han hjälpte till att såga ner ett träd.

På eftermiddagen har vi bara varit ute.
Sparkat boll, sprutat vatten, hängt i hängmattan...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar