söndag 7 december 2014

Årets julgransnyhet


Varje år skaffar jag något nytt till julgranen. Det kan ske antingen innan eller efter julafton men iallafall något varje år.
De här fyra fina hittade jag på Mulles loppis i lördags.
En guldtia fick jag ge!
Det är fynd!
Gabriel och Joel var med mig så de köpte några var för sin veckopeng också.

Annars låg jag till sängs både innan och efter ärendeturen.
Jag är så ofantligt trött på att ständigt vara sjuk eller förkyld.
Sedan ett par veckor tillbaka har jag börjat äta D-vitamin som jag hoppas gör verkan lagom till våren åtminstone. Men nu börjar jag känna mig stressad inför vasaloppet.
Jag bara måste få bli frisk så jag kan träna den lilla tid som brukar gå att få till det.
Det började i september med feber, förkylning och rethosta och tappad röst så nu hoppas jag att detta är avslutet med feber, förkylning och slemhosta.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar