torsdag 30 oktober 2014

Fotoprojekt och bomullsbröllop









Äntligen tog jag tag i att förstora ett par av våra bröllopsfoton och satte upp på fotoväggen. Även Elins dopfoto och ettårspresent från bröllopet kom upp.

När vi gifte oss bestämde vi att vid varje årsdag ge någonting på temat enligt årsdagen.
Jag hade googlat fram att 1 årsdagen var pappersbröllop så jag gjorde i ordning min present.
På morgonen fick jag först min present av Fredric och det var en speciell t-shirt som jag kommer ta på mig när jag kommer i mål på min halvklassiker.
Jag fick inte ihop det med pappersbröllop och fick förklarat för mig att det var bomullsbröllop.
Shit alltså.
Jag fick tänka om snabbt.
Och resultatet blev bättre än väntat.
Pappret är det som vi hade till våra inbjudningar, tackkort mm.
Jag köpte en påse med bomullsbollar och limmade fast i form av ett hjärta och skrev ner en bit av texten från vår bröllopsdanslåt,
So close.
Nu har jag iallafall nästa års gåva klar. Bara jag hittar den. Lade den först på en jättebra plats men sedan när vi flyttade om där så hittade jag en ny plats som jag inte längre minns. Den var helt enkelt för bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar