söndag 30 augusti 2015

We Can Do It- Spring för livet



På fredag åker vi till Stockholm.
Där startar vi miltouren.
Tjejmilen är det som gäller!

Jag har varit så löpsugen men drog på mig onda vader igen.
Så nu har jag vilat i några veckor.
Faktiskt inte gjort många knop alls.
I morse gav jag mig ut på en liten runda och det kändes riktigt bra.
Väldigt lite kändes det då och då så det kan bli en bra runda i helgen.
Hoppas på att kondisen inte försämrats så mycket.
Känner mig lite sugen på ett nytt personbästa på milen nu.

Det blir en del annat skoj med.
Ett besök på Tössebageriet har jag bestämt.

Har du inte provat att delta i något lopp än?
Våga prova.
Det är så fantastisk roligt.
Så mycket människor.
Så mycket spänning i luften.
Så mycket glädje.
Det finns något för alla






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar