fredag 5 september 2014

Dan före dan


Imorgon är det dags.
Tjejmilen.
Kristin, Helen, Jenny och jag har bildat en kvartett så vi även är med och tävlar om fina priser.
Det är lite sisådär med formen bara.
Förkylningar, feber och skador.
Tyvärr känner jag mig, i skrivande stund, rätt risig jag med så har jag otur är jag sjuk imorgon men åker ändå så får stunden visa vad som sker. Har förhoppning om läkande nattsömn.
Går väl runt i värsta fall.
Det ska iallafall bli väldigt fint väder och 20 grader varmt.

Jag som aldrig är i Stockholm ska dit två gånger den här månaden.
Om tre veckor är det dags igen. Då går startskottet för vår halvklassiker.
Då ska jag banne mig vara frisk och utvilad!

Mäktigt ändå, jag och 34000 kvinnor till, bland annat Leila Lindholm,
ska ta oss runt Gärdet och Djurgården imorgon.

10 000 meter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar