måndag 28 juli 2014

Stiltje









Här inne händer det inte så värst mycket för tillfället.
Men desto mer ute i livet!

Långa dagar på stranden.
Cykelturer med Gabriel.
Källarrensning.
Målarprojekt.
Trädgårdsfix.
Tårtbakning.......
mellan allt annat som måste göras i ett hushåll med tre barn.

Träningen de senaste två veckorna har bestått av några kortare simturer i sjön.
Det är så varmt så man kan smälla av men på stranden är det så skönt.
Och det är första gången på några år som jag faktiskt vågar mig i vattnet som den badkruka jag blivit.
Jag har inte ens frusit, så skönt med 26 grader i vattnet.
Elin har också fått badat ett par gånger.

Elin som numer är 6 månader med två bissingar i nederkäken och står i kryparstartgropen!

Imorgon fyller Joel 4 år!
Det blir nog en dag han inte glömmer för då ska ha få något som han älskat sedan han knappt kunde gå och tjatat om de senaste två åren.


Så ibland om det är lite väl dött här inne så kan det vara idé att kika på instagram också. Hur som haver så kommer det upp andra saker där än vad det gör på bloggen.
Bilderna här uppe kommer därifrån.
LENAALMSTEDT heter jag där!

Nu natti natti!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar