fredag 18 april 2014

Påsken är här också











Då var påsken på gång här med.
Pyntet fixade vi för några dagar sedan.
Jag drog hem den loppisfyndade höj- och sänkbara industripallen för ett antal månader sedan, den har fått bo i källaren sen dess.
Glasburken är också loppisfynd.
Riset drog Fredric hem, läckert med det gröna och röda och vi slipper svidande ögon från björkriset.
Äggen är av gips som barnen målade i början av veckan hemma hos mina föräldrar.
De blev ju riktigt läckra!

Laxterrinen står på kylning inför lunchmiddagen här hemma.

På eftermiddagen åker vi hemifrån och firar vidare.

Nu ska jag hoppa i bingen.
Tänkte nämligen ge mig ut på en knapp 4 km runda, närapå i ottan imorgon.
Jag har ju en del att fixa med där sen eftersom jag struntade i det i kväll.



Ha en fin påsk!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar