måndag 21 oktober 2013

Nu är vi igång!

Nu rivs det.

Nu rivs det.

Nyöppnad ingång mellan hall och vardagsrum

Provisoriska matplatsen.

Köket i bokhyllan

Nya vardagsrumshörnan.


En markering av hur jag vill ha mitt fönster.


Ja nu har vi dragit igång med köksrenoveringen.
Mycket har vi gjort genom åren på huset men för första gången känner jag mig lite nervös.
Jag har ju mina drömmar om hur jag vill ha det och det är extremt viktigt att jag blir nöjd nu när jag äntligen har chansen att slippa skruttköket.

Tyvärr har jag redan fått ändra en massa önskemål.
Det är så det är med ett gammalt hus.
Man vet aldrig vad man stöter på.

Sen är det ju en kostnadsfråga, vad är det värt?!

Spännande är vad det är iallafall.

Idag hoppas jag hinna iväg och kika på tapet.
Blir antagligen något liknande som den som redan sitter för den trivs vi båda bra med.

Sista november är tanken att det ska vara så gott som klart.
Återstår att se om den tidsplanen går att hålla!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar